dirty girl

دختری آلوده به بازی سرنوشت ...

اینو ا وب روشی برداشتم..

حس میکنم خیلی حال الانمو توجیح میکنه!!!

×بادبادک ها به اوج میرسند ولی بر خلاف جهت باد...

 

۲خط موازی به هم میرسند ولی با شکستن یکیشون....

زمان به عقب بر میگرده ولی در رویای تو...

خسته ام خسته از تمام ولی گفتن هایت....!:|
 

×حتی در میان یک اغوش دیگر هم میلرزم... وقتی یاده تو میوفتم!

رویایی بودنت را در نبودنت برایم به رخ میکشد حتی در اغوش گرم دیگری هم رهایم نمیکند!

هنوزم میلرزم ... میلرزم از سرمای سرد نبودنت و تنهایی!

چشمانم را فشردم ... گوش هایم را گرفتم لبهایم را به هم دوختم ولی باز حریف افکارم نشدم چه قدر سخت است پذیرفتن اتمام رویایی که بودنت را در نبودنت برای جبران میکرد ...!:|

 

+دلتنگم..دلتنگ چیزایی ک ارزش تف انداختنم ندارن...

++دیشب رفتیم کشتی تفریحی رو آب بودیم رو دستم حنا گذاشتم..خیلی خوشگله میام مدر3 میبینینش...



نظرات شما عزیزان:

saba
ساعت10:35---17 مرداد 1391
برات یه عالم نوشتم بعد خودم از نو رو زدم....دوباره بنویسم...

آره همون صبام...نتم وصلیده... پگاه وبت زیادی محل رفت و آمد شده ها...

یه کم بیا کنار تر وایسا...هر کی از هر مدرسه ای راهشو نکشه وسط وبت...

راسی از خطاطی حرف زدی...(رو مچ دست)

رو قولت نموندی...

ولی بذار سال شروع بشه ...

من سر قولم هستم......

فقط جای یک زخم....

پگاه تو وقتی ناراحتی به این یارو دختره درسا اس میدی؟؟؟

نامرد مگه نگفتی بهترین دوستت منم؟؟؟

اوکی هر جور راحتی ولی ای کاش یه اطلاع بدی بهترین دوستت کیه..

(توجیح بی منطق مورد قبول واقع نمی شود)

با این حساب امسال بهترین دوستم خودمم...

می خواستم شاد بودن رو بعد یه سال حس کنم... باشه شاید اینجوریم بشه کاریش کرد..

با این عکسای زاغارتت.. آپلود نمی کنم!

بابت تغییراتت تو وبم بسیار متشکرم...

و بای...
پاسخ: delam mikhad ba tamame vujud khafat konam.... avalan man alan nazik 2 haftas b tigh das nazadam(hududan 2 hafte) badesham inke akhe to chera az man mikhai beine shoma dota entekhab konam??? na akhe u k a parsal ba man buD dg bayad beduni man ch khaterat badi az in mozue do rahi dRam.... badam: sut sut sut.. asan yadam rafte bud beram webet:DDDDD


hadis
ساعت16:58---19 خرداد 1391
سلام عزیزم لینک شدی با اجازت منو با ONLYFORKOREA بلینک پاسخ: مرسی عزیزم تو هم لینک شدی!!!

zizigoloo
ساعت14:21---21 ارديبهشت 1391
سلام...نمیدونم چند سالته نمیدونم اهل کجایی ولی میدونم غمگینی از دنیا و آدماش بیزاری ... منم یه زمانی اینجوری بودم منم وقتی از کلاسای ریاضی و فیزیک رو میپیچوندم با بچه ها میرفتیم والیبال... تمام احساساتت رو درک میکنم من تو زندگیم خیلی سختی کشیدم خیلی درد کشیدم خیلی گریه کردم ولی نا امید نشدم شاید اگه جای من یودی روزی هزار بار خود کشی میکردی ولی من خدا رو دارم خدا هوامو داره ... دلم گرفت وقتی از خودکشی حرف زدی یاد اون روزای خودم افتادم........ بیا پیشم منتظرتم....
پاسخ: حرفات غیر قابل باورن... اما من باورشون میکنم... تو زندگی چی منطقیه که این بخواد باشه؟؟؟؟؟ مر30 که گفتی منو میدرکی.... حتما میام وبت...


فازی
ساعت13:43---21 ارديبهشت 1391
سلام
خوفین؟
خوشین؟
بچه ها خوبن؟؟!
دوستای گلم
ما یک فروم راه اندازی کردیم که فقط مال نوجوون هاست...فقط و فقط!!!
خوشحال میشم بیاین و انجمن رو با همدیگه بتـــــــــــــرکونیم!!!
منتظر[بدرود]

http://www.nojavoon.com/forum/index.php


nima
ساعت17:03---23 فروردين 1391
ای جااااااااااااااااااااااااااااا اااااااان افرین خیلی وبلاگ خوبی داری ...فقط چرا اواتارت عکس نداشت !!!!

راستی عزیزم بجای اسم جنیفر بهتر نبود اسم خودت رو میذاشتی ......البته ببخشیداا

بیا بولاگ منم سری بزن و و و بسه دیگه خیلی حرف زدم

موفق باشی
پاسخ: ممنون بابت تعریفت... جتما همین الان سر میزنم... اسم جنیفرم..اگه تو میدونستی من چقدر این دختر رو دوس دارم عمرا جرات میکردی بم بگی اسممو عوض کنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 24 شهريور 1391برچسب:,ساعت 19:59 توسط jennifer| |


Power By: LoxBlog.Com